Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
Natuurlijk kunt u dan een nieuwe account aanmaken maar... dan gaat uw historie verloren; uw gespaarde klantenpas-punten, het recept voor uw haarkleuring en uw behandelingen in het verleden zijn niet gekoppeld aan uw nieuwe account.
 
Het is beter om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Vul op het inlogscherm uw e-mailadres in en klik op "wachtwoord vergeten". U krijgt vervolgens per email een nieuw wachtwoord toegestuurd. Dat duurt een paar seconden. U kunt weer inloggen.
 
 
 
Ik wil het verkregen wachtwoord personaliseren?
Op een pc gaat u naar het inlogscherm en logt in met het per email verkregen wachtwoord.
Klik op het menu linksboven.
Kies "instellingen"
Kies "Mijn gegevens"
Pas je wachtwoord (en andere gegevens als je dat wilt) aan.
 
Ik krijg het niet voor elkaar om online een afspraak in te plannen!
Als er op de door u gekozen dag niet voldoende tijdsblokken meer vrij zijn, kan het systeem uw behandeling niet inplannen. Probeer dan om uw behandeling op een andere dag in te plannen.
 
Ik kies voor een bepaalde kapster en op mijn mailbevestiging staat een andere naam!
Medewerkers kosten geld! Wij proberen om de prijzen zo laag als mogelijk te houden. Daarom moeten wij onze agenda zo optimaal als mogelijk zien te vullen.
 
 
Ons afspraken-systeem werkt uw afspraak uit in deelbehandelingen en houdt daarbij zoveel als mogelijk rekening met uw wensen. Is uw voorkeur niet beschikbaar, bijv. als die persoon al bezet is, dan wijst het systeem een vrije collega aan. Dat onderdeel wordt dan uitgevoerd door een andere medewerker maar de door u geselecteerde medewerker moet MINSTENS 1 onderdeel uitvoeren.
 
Dus: Indien mogelijk houdt het systeem uw voorkeur aan en u kunt op de door u gekozen dag wel naar uw kapper.