Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Klik in het inlogscherm op de knop "wachtwoord vergeten" en volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.
 
Ik wil het verkregen wachtwoord personaliseren.
Bij je klantgegevens kun je bij de rubriek extra – extra het wachtwoord wijzigen/aanmaken.

Ik krijg het niet voor elkaar om online een afspraak in te plannen!
- Op de door jou gekozen dag en tijd is er geen medewerker beschikbaar, kies een andere dag en of tijd.
- Je bent (nog) geen klant bij Kapsalon Anja en moet je nog registreren. 
- Je hebt de link in de registratie-bevestigingsmail niet aangeklikt.
- Bel met 0164 672303 om je te registreren.

Ik kies voor een bepaalde kapster en op mijn mailbevestiging staat een andere naam!
Medewerkers kosten geld. Daarom probeert ons agendasysteem om de beschikbare medewerkers zo efficiënt mogelijk in te delen en zoekt naar de eerst vrije medewerker. Wel wordt er minimaal één onderdeel van de door jou gekozen behandeling uitgevoerd door de kapster van jouw voorkeur.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Je hebt geen bevestigingsmail ontvangen voor de afspraak die je online of telefonisch gemaakt hebt?
- Kijk allereerst in je spambox (ongewenste mail)
- Voeg ons toe aan de je lijst met contactpersonen.
- Controleer je email-adres in je accountgegevens bij Kapsalon Anja.
Geen resultaat met het bovenstaand? Neem dan contact met ons op.
 
Waarom kan ik niet inloggen?
Waarschijnlijk heb je de bevestigingslink niet aangeklikt in de email die je ontvangen hebt en is je account nog niet geactiveerd. Zonder deze handeling kun je geen afspraken in ons online afsprakenboek/agenda maken. 
 
Kan ik een online afspraak wijzigen of afzeggen?
Als je inlogt op je account en naar de dag en tijd van je afspraak gaat, kun je wijzigen of verwijderen tot 2 uur van te voren. Even bellen kan natuurlijk ook.
 
Als ik niet tevreden ben, wat moet ik dan doen?
Wij geven 100% garantie op ons werk. Niks is vervelender als je haar niet  zit zoals je het gewenst had. Echter, wij snappen dat het niet altijd makkelijk is om je klacht aan je (vertrouwde) kapper  voor te leggen. Je helpt ons er mee als je dit wel doet! Of het nou gaat om het knippen, kleuren de service of iets anders, maak het kenbaar. Een kritische blik helpt ons vooruit, en we zien je graag bij ons terug!  Maak een afspraak  voor een check. Je mag ons ook mailen op info@kapsalon-anja.nl

Komen jullie ook aan huis of op locatie?
Als het gaat om het gewone knippen, kleuren en stylen hebben wij het liefst dat je bij ons in de salon komt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals bij een trouwdag of bij ziekte, bel ons even voor overleg. Bel met 0164 672303 of mail naar info@kapsalon-anja.nl voor de mogelijkheden.

Kan ik model bij jullie zitten?
Voor onze interne trainingen zijn wij regelmatig op zoek naar modellen. De trainingen worden in de salon of extern gegeven. Je kan model zitten voor knippen, kleuren en styling. Bel (niet mailen!) voor meer informatie en om je op te geven!

Ik wil online een product bestellen.
Je bent van harte welkom in onze webshop !

Ik wil een balayage of highlights folie, kan ik online boeken?
Als je met je kapper overlegd hebt welk type behandeling je moet kiezen (voor onze planning), dan kan dit. Weet je dat niet, bel even met ons. Dan weet je zeker dat wij genoeg tijd hebben om een mooie kleur te maken. 
Meer weten over alle mogelijkheden?  Klik ook even op onze pagina met uitleg over highlights en balayage.

Ik ga trouwen, doen jullie ook bruidskapsels?
Ja wij doen ook aan bruidskapsels! Voor je trouwdag wil je het graag goed geregeld hebben! Laat je adviseren door je eigen kapper. Maak een afspraak voor een oriënterend gesprek, hier kijken we wat je wensen zijn en plannen we de data zorgvuldig. We kunnen (liefst) in de salon je haar doen, maar ook bij je thuis of op locatie. Andere gasten en familieleden kunnen ook van de service gebruik maken.